Nie pamiętam hasła Przypomnij hasło

Measurement of intellectual capital as exemplified by methods of groups based on the ROA indicator and on market capitalization

Opublikowano: 20.05.2017 Karolina Palimąka
The goal of the article is to compare methods from two groups measuring IC (from the classification made by K. E. Sveiby) in terms of their flaws and advantages as regards preparing business analysis. Furthermore, based on financial statements of companies from the WIG- oil &gas index and WIG- food industry index ways of interpreting the final results are presented.
Pobierz publikację

Centralny Port Komunikacyjny

Opublikowano: 23.08.2020 Szymon Czuraj
Czytaj więcej

Bank przyszłości odpowiedzią na technologiczny głód konsumentów

Opublikowano: 12.02.2020 Sabina Frueauf
Esej porusza tematykę trendów technologicznych w finansach i bankowości z ujęciem perspektywy konsumenta oraz pracownika.
Czytaj więcej

Wizerunek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego

Opublikowano: 19.05.2019 Piotr Guz
Badanie pilotażowe przeprowadzone na 40 osobach, połowa związana z KUL, połowa nie. Miało na celu sprawdzenie jak postrzegają uczelnię studenci/absolwenci oraz osoby nie związane z KUL
Czytaj więcej

Pieniądze i egzaminy

Opublikowano: 19.05.2019 Piotr Guz
Badanie przeprowadzone wśród studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego miało na celu dowiedzenia jaką kwotę byliby w stanie zapłacić studenci za zaliczenie najtrudniejszych egzaminów.
Czytaj więcej
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close