Nie pamiętam hasła Przypomnij hasło

ZWIĘKSZANIE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA POPRZEZ WYCENĘ ZNAKU TOWAROWEGO - OCENA KORZYŚCI PODATKOWYCH I BIZNESOWYCH

Opublikowano: 25.05.2017 Sonia Kozub-Skalska
Za nowe źródła wartości przedsiębiorstwa coraz częściej powszechnie uznaje się̨ rosnącą̨ rolę pozabilansowych zasobów niematerialnych takich jak: znaczenie marki, wizerunku, kultury organizacyjnej, lojalności klientów czy kapitału ludzkiego. Aktualnie inwestycje w aktywa rzeczowe są z większą częstotliwością wypierane przez inwestycje właśnie w zasoby niematerialne. Szczególne miejsce wśród pozabilansowych zasobów niematerialnych zajmuje marka.
Pobierz publikację

Centralny Port Komunikacyjny

Opublikowano: 23.08.2020 Szymon Czuraj
Czytaj więcej

Bank przyszłości odpowiedzią na technologiczny głód konsumentów

Opublikowano: 12.02.2020 Sabina Frueauf
Esej porusza tematykę trendów technologicznych w finansach i bankowości z ujęciem perspektywy konsumenta oraz pracownika.
Czytaj więcej

Wizerunek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego

Opublikowano: 19.05.2019 Piotr Guz
Badanie pilotażowe przeprowadzone na 40 osobach, połowa związana z KUL, połowa nie. Miało na celu sprawdzenie jak postrzegają uczelnię studenci/absolwenci oraz osoby nie związane z KUL
Czytaj więcej

Pieniądze i egzaminy

Opublikowano: 19.05.2019 Piotr Guz
Badanie przeprowadzone wśród studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego miało na celu dowiedzenia jaką kwotę byliby w stanie zapłacić studenci za zaliczenie najtrudniejszych egzaminów.
Czytaj więcej
Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close